Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego od roku 2006, brała m.in. udział
w wypracowaniu pionierskich „Standardów Ewaluacji”, wydanych przez PTE w roku 2008, a także – jako moderator w Kongresie Ewaluacji w roku 2021. Była członkiem Zespołu ds. opracowania Zasad Przewodnich PTE.
Ceni sobie powiedzenie: „Lepsze jest wrogiem dobrego” – i taką zasadą kieruje się w Komisji Rewizyjnej, zachowując dobre i sprawdzone praktyki, jednocześnie wsłuchując się w głosy członków/iń PTE, by na bieżąco modyfikować działania Komisji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Ma praktyczne doświadczenie w realizacji badań ilościowych i jakościowych, udziału w przetargach z zakresu ewaluacji oraz analizie procesów. Od ponad 17 lat prowadzi ewaluacje zewnętrzne w Programach: Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) dla szkolnictwa wyższego, Erasmus Plus 2021-2027 – w sektorze edukacji i szkolnictwa zawodowego, a także Regionalnych Programach Operacyjnych dla samorządów – RPO oraz Funduszu dla Organizacji Pozarządowych – FOP/ Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (od pierwszych edycji).
Jest współautorką publikacji m.in. z zakresu Regionalnych Programów Operacyjnych: „Przejrzyste Fundusze Strukturalne: monitoring dystrybucji środków unijnych na poziomie regionów i promocja najlepszych praktyk i standardów”, 2009.
Była członkiem licznych zespołów badawczych, m.in. w projekcie „Społeczny monitoring wdrażania funduszy UE w ramach 16 RPO”, MPiPS w ramach Priorytetu V. Dobre Rządzenie, Rozwój dialogu obywatelskiego, Centrum im. A. Smitha 2009 – 2010, a także w projekcie Komisji Europejskiej – OLAF w ramach Programu HERCULE II 2007-2013: wspólnotowego programu na rzecz wspierania działań, mających na celu ochronę interesów finansowych Wspólnoty.
Ukończyła kurs kwalifikacyjny Approved Compliance Officer (ACO) – Oficer ds. Zgodności, Uniwersytet Viadrina, Compliance Institute, 2016, Frankfurt nad Odrą oraz Studia Podyplomowe – Ewaluacja programów i projektów finansowanych ze środków UE na Uniwersytecie Warszawskim, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych/ Instytut Badań i Edukacji Szkolnictwa Wyższego 2006-2007.
Posiada wykształcenie w zakresie administracji publicznej – University of Administrative Sciences, Speyer, Niemcy oraz w zakresie Filologii Niemieckiej i Filologii Słowiańskiej, Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet im. Karla Eberhardta, Tübingen, Niemcy.